Facebook уводи нову опцију

Facebook ће ускоро својим корисницима откривати зашто им се одређени садржај појављује на почетној страни, тј. News Feed-у.

Иначе, Facebook, Twitter i YouTube дуго су се носили с критикама јавности управо због тога што су користили алгоритме за предлагање садржаја, али без објашњења на који начин они функционишу. Опција "Why am I seeing this post?" ће корисницима откривати која њихова активност подстакла алгоритам да им прикаже баш тај садржај који им се у том тренутку прикаже, пише BBC. Нова опција требала би бити доступна од 2. маја, кажу из Facebooka.

Опција "Why am I seeing this post?" (односно "Зашто видим овај пост?") корисници ће моћи да је пронађу у падајућем менију који се појављује с горње десне стране сваке објаве на News Feedu. и на тај начин ће добити одговор зашто је ту објаву систем Facebook алгоритама изабрао да прикаже. Сличну опцију Facebook нуди за своје спонзорисане огласе од 2014. године, а најавили су да ће унапредити и њу.

"Та ажурирања део су наших сталних напора да људима пружимо више контекста и контроле на Facebooku", наводи се у посту на блогу компаније.

Извор: www.nezavisne.com

Национални контакт центар за безбедност деце на интернету сугерише да паметно бирате садржаје које ће вам се пласирати путем друштвеним мрежама и да будете опрезни када делите информације о себи.